Apix välittää ja arkistoi kaikki bisnesdokumentit!

JUURI NIIN KUIN HALUAT

TOIMITUSKETJUT

Apix tarjoaa toimintanne tehostamiseen luotettavia ja valvottuja asiakaskohtaisia bisnesdokumenttien välittämiseen tarkoitettuja palveluja. Voit hallita yrityksen tilaus- ja toimitusketjuja täysin digitaalisesti.

 

Liikekumppaneiden välillä liikkuvat dokumentit siirtyvät suoraan järjestelmästä järjestelmään edi-ja xml-yhteyksien avulla. Tällaisen automatiikan toteuttamiseen tarvitaan Apixin kaltaista sanomanvälityksen asiantuntijaa.

 

Asiakasliittymä aineiston välittämiseen

 

Digitaalinen tilaus- ja toimitusketju toimii siten, että aineisto siirtyy toiminnanohjausjärjestelmästänne juuri teille toteutetun asiakasliittymän välityksellä ensin Apixin palvelimille. Siellä aineiston tietosisältö vahvistetaan ja sille tehdään tarvittavat esitystapamuunnokset, jotta liikekumppaninne järjestelmä kykenee vastaanottamaan dokumentit.

 

Esitystapamuunnoksen jälkeen Apix toimittaa aineiston valvotusti ja hallitusti eteenpäin. Apix vastaa, että järjestelmien väliset yhteydet toimivat määritysten mukaisesti.

 

Digitaalinen tilaus- ja toimitusketju toimii täysin samalla tavalla, kun vastaanotatte dokumentteja suoraan omaan järjestelmäämme. Liikekumppaninne aineisto saapuu ensin Apixin palvelimille, josta se virheettömästi ja valvotusti toimitetaan suoraan käytössänne olevaan järjestelmään.

SEURAA MEITÄ

KUN HALUAT KUULLA LISÄÄ

APIX MESSAGING OY

VÄLITTÄÄ KAIKKI BISNESDOKUMENTIT

APIX ASIANTUNTIJANA

URAAUURTAVAA OSAAMISTA