EtusivuAjankohtaistaAsiakaskyselyn tulokset julki: “Loistava asiakaspalvelu ja hyvin toimivat palvelut.”

Asiakaskyselyn tulokset julki: “Loistava asiakaspalvelu ja hyvin toimivat palvelut.”

Maaliskuussa 2024 toteutettu vuosittainen asiakaskysely tarjoaa meille paitsi iloa onnistumisista myös arvokasta tietoa siitä, missä voimme kehittyä. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille – palautteenne on meille erittäin tärkeää.

Erinomaiset arvosanat palveluistamme

Itse palveluihin ollaan erittäin tyytyväisiä. Esimerkiksi palkkalaskelmien lähettäminen sai huikean arvosanan 4,8 asteikolla 1–5. Asiakkaat arvostavat erityisesti palveluiden helppokäyttöisyyttä, toimivuutta ja laajaa palvelutarjontaa. Lisäksi hinnoittelua pidetään kohtuullisena.

”Helppous on tärkeää, myös hinnoittelu kohtuullisella tasolla.”

”Yksinkertainen, edullinen ja varma tapa välittää laskuja asiakkaille sekä vastaanottaa yrityksen laskuja.”

Asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä henkilöstömme ystävällisyyteen ja ammattitaitoon. Asiointi kanssamme koetaan sujuvaksi ja yhteydenpitokanavat toimiviksi.

”Loistava asiakaspalvelu ja hyvin toimivat palvelut.”

”Nopea ja ystävällinen palvelu”

Jatkuvaa kehitystä ja parempaa palvelua

Aina voi myös parantaa. Kyselyn tulokset osoittavat kehitysalueita esimerkiksi asiakaspalvelun tavoitettavuudessa ja katkoksista viestimisessä. Jatkamme panostamista näiden osa-alueiden kehittämiseen. Kannustamme asiakkaitamme käyttämään tukipyyntölomakettamme, jonka avulla saamme tarvittavat tiedot kerralla ja voimme siten tarjota nopeampaa palvelua.

Asiakkaidemme toiveiden mukaisesti lisäämme ohjeistusta ja tarjoamme enemmän käyttövinkkejä, jotta asiakkaamme saavat täyden hyödyn palveluistamme. Kuten eräs asiakas totesi: ”Yhteydenotto aspaan onnistuu nopeasti. Vastaukset kysymyksiin saa, kokemukseen perustuen, selkokielellä. Myös saatu käyttövinkki on kultaista plussaa minulle.”

Otamme kaikki saadut palautteet huomioon ja käytämme niitä palveluidemme parantamiseen. Kaikki kyselyyn lähetetyt toiveet, ideat ja kehitysehdotukset on käyty läpi ja lähetetty eteenpäin kehitystiimillemme.

Kiitos – yhdessä teemme palveluistamme entistäkin parempia.