Ohjelmiston kuvaus

Apix on avannut vastuullisen ja helppokäyttöisen digipostipalvelu Kivran vahvistamaan asiakas- ja työnantajaviestintää. Kivraan rekisteröityneet kuluttajat voivat vastaanottaa digipostia, laskuja ja palkkakuitteja kymmeniltä tuhansilta yrityksiltä, jotka käyttävät Apixia verkkolaskuoperaattorinaan.

Apixin palveluita käyttävien yritysten ei tarvitse tehdä mitään toimenpiteitä palvelun aktivoimiseksi. Palvelu on heti käytössä ilman teknistä integraatiota. Palvelun käyttöönotto ja käyttäminen on tehty myös kuluttajalle helpoksi.

Kivra toimittaa dokumentit nopeasti, varmasti ja oikein perille. Jokainen palvelun kautta toimitettu ja vastaanotettu digiposti on hyvä teko ympäristölle ja pienentää yritysten hiilijalanjälkeä parantaen samalla toimitusketjua nopeammaksi.

Kivra kokoaa kuluttajan arjen dokumentit yhteen palveluun

Kivra on digipostipalvelu, joka kokoaa kuluttajien dokumenttien hallinnan yhteen ilmaiseen palveluun. Kun Kivran käyttäjä on kerran rekisteröitynyt palveluun, saa hän sinne automaattisesti kaikkien Kivraa käyttävien yritysten dokumentit ja laskut paperipostin sijaan. Erillisiä yrityskohtaisia aktivointeja ei tarvita. Jos vastaanottajalla ei ole Kivraa käytössä ohjautuvat dokumentit muihin toimituskanaviin.

Kivralla voi toimittaa ilmastoystävällisenä digipostina mm.

  • Palkkatositteet
  • Laskut ja maksukehotukset
  • Sopimukset ja vahvistukset
  • Tiedotteet
  • Pääsyliput
  • Takuukuitit

Kivran tavoitteena on rakentaa Suomeen laajasti eri dokumentteja kokoava, turvallinen ja kestävä digiposti. Palvelu on lähtöisin Ruotsista, jossa palvelulla on jo 5,5 miljoonaa käyttäjää ja yli 120 000 lähettävää yritystä, organisaatioita ja kuntaa. Suomessa palvelu on ollut saatavilla vuodesta 2020 alkaen.

Lue myös: Lähetä asiakkaillesi digipostia Kivralla ja Lähetä palkkakuitit Kivraan.