Apix / 23.05.2023

”Helppo, yksinkertainen, edullinen!” – Apixin asiakaskyselyn tulokset 2023

Sähköinen laskutus. Kuvassa kaksi tätiä

Keräsimme maaliskuun 2023 aikana asiakkailtamme ruusuja ja risuja vuosittaisen asiakaskyselyn muodossa. Saimme kyselyn tuloksina runsaasti palautetta Apixin palveluista ja toiminnastamme – suuri kiitos kaikille vastanneille! Kokosimme alle yhteenvedon menneen vuoden onnistumisista ja opeista.

Arkea helpottavat laskutuspalvelut

Apixin palveluiden tavoitteena on helpottaa asiakkaidemme arkea huolehtimalla yrityksen sanomaliikenteestä varmasti ja vaivattomasti. Asiakkaamme ovat olleet palvelutarjontaan varsin tyytyväisiä, ja palveluiden käyttöä kuvataan jouhevaksi ja helppokäyttöiseksi.

Erityisesti laskujen lähetyksen ja vastaanoton, palkkalaskelmien lähetyksen ja palvelun käyttöönoton kuvattiin sujuvan moitteettomasti.

”Palvelu on toiminut luotettavasti – laskut ovat tulleet ja lähteneet sujuvasti ja ongelmitta.”

”Helppo ohjelma, ensikertalainenkin osaa käyttää palveluita. Ja hinnoittelukin on asiallinen!”

”Joustavasti toimiva ohjelma. Sanomien konvertointi ja testaus tapahtui jouhevasti.”

”Verkkolaskujen lähetyksen käyttöönotto sujui erittäin helposti, ja palvelun käyttö on sujunut ilman minkäänlaisia ongelmia.”

”Helppo, yksinkertainen, edullinen!”

Pyrimme toimimaan joustavana kumppanina asiakkaidemme rinnalla myös yrityksen tarpeiden muuttuessa. Esimerkiksi lisäpalveluina tarjottavat maksuvalvonta, saatavien perintä tai maksumuistutukset voidaan ottaa ketterästi käyttöön myös myöhemmässä vaiheessa. Moni kyselyn vastaajista pitikin palvelutarjontamme laajuutta erinomaisena. Saimme kiitosta myös siitä, kuinka palveluitamme on kehitetty oikeaan suuntaan, toiveita ja palautetta kuunnellen.

”Asiakkaiden toiveita kuunnellaan hyvin.”

”Kaikki on toiminut meidän osalta hyvin, suosittelisin kympillä.”

Henkilöstön ammattitaito ja asioinnin helppous keräävät kiitoksia

Apixin palvelukokonaisuutta ja asiointia kanssamme pidettiin sujuvana ja helppokäyttöisenä. Asiakkaamme ovat erityisen tyytyväisiä henkilöstömme ammattitaitoon, ystävällisyyteen ja asioinnin helppouteen.

”Asiointi Apixin henkilöiden kanssa on aina täsmällistä.”

”Sain tarvitsemaani apua ja minua neuvottiin ihan kädestä pitäen, arvostan.”

Suurimmat kyselystä esiin nousevat kehityskohdat koskivat asiakaspalvelun vasteaikoja. Asiakastuen kanaviin ja niiden kehitykseen on panostettu paljon, jotta yhteydenpito kanssamme on jatkossa nopeampaa ja sujuvampaa. Panostuksemme näyttää toimivan ja vasteajat ovat kehittymässä erittäin hyvään suuntaan.

Yhteydenpidon helpottamiseksi olemme avanneet verkkosivuillemme uuden yhteydenottotavan. Tukipyyntö-lomakkeen avulla voit jättää meille verkossa yhteydenottopyynnön, johon vastaamme mahdollisimman pian. Löydät lomakkeen verkkosivujemme Asiakastuki-osiosta.

Saimme kyselystä myös paljon kehitysideoita palvelun käyttöliittymän kehittämiseen ja uusiin ominaisuuksiin sekä niiden toimivuuden parantamiseen. Kaikki kyselyyn lähetetyt toiveet, ideat ja kehitysehdotukset on käyty läpi ja lähetetty eteenpäin kehitystiimillemme.

Lämpimät kiitokset vielä kaikille kyselyyn vastanneille. Asiakaspalaute ohjaa kehitystyötämme, jotta Apixin palvelut helpottavat asiakkaidemme arkea entistäkin tehokkaammin myös tulevaisuudessa.

Apix

Apix on verkkolasku-, verkkopalkka- ja EDI-operaattori eli lyhyesti sanomaoperaattori. Valvomme, että asiakkaamme sanomat kulkevat ja heidän kriittinen liiketoimintansa jatkaa turvallisesti toimintaansa. Toimimme Suomessa, muissa Pohjoismaissa ja Baltiassa.